Top și topuri

Luni dimineață voi vorbi în cadrul Zilelor Biz despre cel mai recent top realizat de Revista Biz împreună cu Unlock Research, “TOP 30 Branduri personale ale antreprenorilor români”. Clasamentul e un rezultat al scorurilor obținute pe trei direcții principale: notorietate, performanță și atractivitate.

Topul are la bază o cercetare calitativă și cantitativă pe un eșantion de 200 de persoane, reprezentativ la nivelul populației Bucureștiului pentru segmentul cu vârsta cuprinsă între 25-40 ani, venituri mari, educație superioară, “gulere albe”, care lucrează în companii mulținationale sau în firme active în mediul de business.

Conceptul de brand personal e, încă, unul foarte nebulos în spațiul public românesc, inclusiv în cel de business. Sper ca acest top și metodologia lui să mai arunce puțină lumină. Până atunci însă, cum afară e destul de mult soare, vă propun două scurte exerciții: unul de reprezentativitate și unul de predicție:

Prima întrebare către voi e care sunt brandurile personale de antreprenori români pe care le apreciați cel mai mult (Q1 – Top 5)?

A doua întrebare e care credeți că au fost brandurile personale de antreprenori români pe care eșantionul descris mai sus le-a apreciat cel mai mult (Q2 – Top 5)?

Vă mulțumesc anticipat tuturor pentru răspunsuri.